Selamat Datang Ke Zimbabwe

Selasa, Mac 03, 2009

Aku kepingin jejakkan kaki ke sana
melompat-lompat melayangkan badan
memijak-mijak kepala yang lain
memukul-mukul muka mereka

Oh! aku ingin rasakan anginnya
Malam-malam...

aku penuhi dengan hajat

rasa jatuh cinta pada kemelutnya

Kini aku tak perlu bergerak jauh.
Kau makin hampir mengalas kaki
Aku sedia memeluk cara mu

Ya!

Zimbabwe!

Selamat Datang ke Tanah Aku!

8 kata-kata kawan:

hegira berkata...

ya. mari kita berkabung pada matinya demokrasi. matinya undangundang. matinya pejuang.

Carol~lyzam berkata...

td dlm metin room, dere's diz 2 docs from iraq. diorang ceritakan pasal so called "civil war" diorank. actly its been ask'd by PM aku. rupenya its not wut it seems. media. tu lar propaganda di sebalik takbir. bukan yg sebenar dr mulut2 mereka yg mengalami nya. ada masa jupe nti, aku lebarkan ape yg diorang kata2 td...

1412 berkata...

jauh hingga ke zimbabwe perginya.

ka-ii berkata...

wah. ape berlaku ni. danialllll explain??

carol nak tau jugakkk.

please2. aku da lame ketinggalan benda2 informasi ni. ah! damn.

zhafir berkata...

jom pergi ke Zimbabwe!!

Kau belanja!

Princess Liyana berkata...

Hmmm..bro,apakah??

aie akaike berkata...

daniel sangkut ngan awek zimbabwe! ;)

fadli halim berkata...

Ke Zimbabwe ekstrim sangat tuh... belum tentu sana better drp Malaysia. Aku cadangkan kita pindah ke hutan saja. Hidup macam orang asli, takde internet, tv, paper etc...

Pikir pun benda basic aje.. camna nak hidup.

Sekali-sekala keluarlah KL nak tengok kerosakan yang berlaku.

Moh kite...