Dan apabila aku sendiri pantas daripada masa.

Selasa, Februari 03, 2009

Papan kekunci tak mampu menduga aku biarpun namanya kekunci dan berlegar dengan tekateki serta sering mahu menduga tapi aku lebih pantas daripada papan kekunci aku tinggalkannya dan biarkan sifatnya hilang jadi papan sahaja.

17 kata-kata kawan:

fandi berkata...

dan selalunya lebih pantas dari org2 menulis ulasan. tak mungkin kami jadi lebih pantas. :D

hegira berkata...

yay! yang kesatu.

lamalama nanti hurufhuruf di papan kekunci pun saling bertukartukar.

hajime berkata...

nak kene bace ngan satu nafas je ke ek?

Danielle_Corleone berkata...

hahaha! btul tu! -Fandi-

bila plak awk yg kesatu ni? hahaha! -hegira-

haa baca sambil berhembus jugak! hahaha. -hajime-

aKu..DiA...kAmU berkata...

OOhhh...sungguh rumit untuk aku memahami...TIDAK!!!!

Danielle_Corleone berkata...

hahaha! rilek2 nanti2 faham la tu. -aku-

aie akaike berkata...

aku boleh tinggalkan papan gelongsor. laju tak? ;P

ka-ii berkata...

mngnai apakah ini?

Danielle_Corleone berkata...

laju gila! haha. -aie-

entah. -kaii-

~syorre~ berkata...

kakai..sy tau..entri ni psl mari menaip..bukan begitu cek daniyal?

p/s: nak pinjam mafla belang2 yg kamu pkai tu..hehe

Rajuna berkata...

hardcore?

Danielle_Corleone berkata...

tu bukan mafla. tu mafia! hahaha! -syore-

bleh! ok! -rajuna-

Carol~lyzam berkata...

knapa org kata ianya papal kekunci?(selain tnya org2 dewan).bukan papan tekan-butang2 berhuruf? Tiada kkunci ape kt situ neh? Mungkin lebey enak bbunyi bgini: "aku sedang menampal dinding umahku yg bocor dgn gunakan keyboard ini"... Sekian

Danielle_Corleone berkata...

? kenapa orang putih pulak memanggilnya keyboard ? -carol-

iceburn berkata...

uiks~ mana kamu hilang? kena tangkap? hUhUhUhUhU
www.mindabersaru.blogspot.com

l.i.f.e berkata...

isks..complicated lah kamu ni

areleaf berkata...

tibe2 gua rindu nk tgk citer flash...alaa,yg pakai sut merah pas2 lari laju x ingt dunia 2..smpai hati lu wat gua mengimbau kenangan lalu..hahaha..