MEMBANTU KAWAN-KAWAN!

Selasa, November 11, 2008



Memandangkan 'gua' sedang kehabisan idea untuk menulis. Lebih baik gua bantu kawan-kawan gua. Sesiapa yang berminat boleh hubungi alat penghubung seperti yang tertera di dalam helaian maklumat di atas! :-)
Nota Kaki: Ini adalah entri langityangindah yang ke-100!

22 kata-kata kawan:

Ili Khalil berkata...

Nama sebenar kau memang Danielle kah? (Takde kene mengena tapi saja mau tanye)

Unknown berkata...

Aku nk tanam serai...ada jual baja organik utk serai tak..ataupun utk kayu manis...ada ke takde ni..huhu

pemikir lapuk berkata...

baguslah wt phla...bntu kawan2....salam sai be....dan trima kasih lawat blog aku

Tanpa Nama berkata...

Ai. Boleh pulak kehabisan ide menulis? Atau mungkin perlu inspirasi?? hehe. btw, cepat cepat lah carik ide itu ye.

YMF berkata...

nak pergi please. saya suka gardening. tapi jauhnya kat penang.

-balkish

Hajime berkata...

ko tanak bantu promote siren?
=op

greenergrass berkata...

wahhhh awak mmg slalu bantu kawan2 yang jauh mahupun yang dekat sebab tu semua org sayang awak!

Oleh admin Bebas Malaysia berkata...

Bila nih? ;)

yoshz berkata...

kalau nak tolong kawan, sila tolong aku jual insurans.

Rajuna berkata...

mengorganikkan kehidupan sebenarnya juga mengambil masa.

ingin merasakan masakan organik sila ke rumah aku. hidangan sayuran sedia menanti.

Unknown berkata...

dulu try gak tnam sayur hidrofonik, last2 jd habitat denggi.. cet..

ida asro berkata...

ye2 je kehabisan idea..

wow, dah entri ke-100..well done bro!
sy masih setia membace je..hehe..

Yana Ismail berkata...

wah..nature lover kah;)

Amiene Rev berkata...

Happy Anniversary entry 100th!

Einy~Carol berkata...

nk pokok tebu boley?

Ili Khalil berkata...

Danielle,
Ko dok buat puisi kat blog orang lain hahahahahaah. Lawak ah.

hegira berkata...

dan.
demmit. kamu ke yang bayar buku saleh ben joned yang sudah tinggal satu tu di sebelah saya??? La. itu kamu rupanya. kalau tidak boleh join diskusi tidak formal kami di restoran mamak selepas itu.

(seperti yang di reply di komentar saya)

selamat aniversari ke 100.

Oleh admin Bebas Malaysia berkata...

Aku gi malam semalam kat Dean Cina..

Ko gi?

Nape tak cakap.. kalau tak boleh minum2 kopi..

;) Next time.. ok..

Kaktiny berkata...

heheheh.. cam rezeki terpijak jer dpt 'kutip' ilmu kat entri lepas weh.. hahahhahhaaa...

any other theory to share?..

A t i Q a h berkata...

Selamat ke-100 entri. Eheh.

hafiz berkata...

bantu membantu amalan mulia! salam kunjung bro! ketemu nanti!

zhfrz berkata...

aik? saleh ben joned ko ambil ker??

aku dah pegang dah buku tu. tinggai satu. aremmmmmm