Ada dua perkara buat kita jadi berdarah dan kemudian parah akibatnya. Aku tak mahu bising-bising lagi.

Ahad, Jun 14, 2009

Loceng jam.

Tunggu aku.

Boleh?

Bukan tak mahu

Kejar waktu.

Tapi luka
balutkan cerita.

9 kata-kata kawan:

Basuh Baju berkata...

loceng nak tunggu kita? haha

1412 berkata...

bunyi macam sedang kecewa.

kecewa kah engkau?

Rajuna berkata...

ni luka kat hati aku, ada kawan-kawan nak balutkan? jangan harap! lagi gelak ada. mana kawan-kawan?

sudah lah. time kawin pandai pulak jemput. tunjuk berlagak la majlis kawin gilang gemilang terbilang

fak bola!

~syorre-perry~ berkata...

jam tu mmg slalu menunggu dan menjerit ikut suka2 ati dia je kan?

abdullahjones berkata...

:)

S.YanaZ berkata...

Tidak mahu.
Aku sentiasa mendahului kamu.
~Loceng Jam~

areyoung berkata...

Dalam banyak masa, diam itu emas. Kan. ; )

FdausAmad berkata...

guna henpon kunci jam kn senang..

hafiz berkata...

loceng bunyi. tutup. masa adalah sebuah subjek neo-virtual dan akhirnya, masa lalu, masa depan semuanya bersama kita pada masa sekarang.